Min dag!

Tjenare :D
idag så vaknade jag klockan 07.00 var skit trött jag somnade igen till kl: 07.10 hihi :D
Gick upp klädde på mig hade ett svart linne och ett lila linne över det , jeans osv.. det kommer
bilder på dagens outfit senare :D Sen så sminkade jag mig fixade håret.
Sen så stack jag till skolan tråkigt sen har jag typ tagit det lungt i skolan.
Slutade kl:13.00 , stack hem till hunden gick med den och nu sitter jag här och bloggar!
Jag ska simma kl: 15.30 så jag åker kl: 15.00 :D nu ska jag äta mitt mellanmål
hare gött igel kött hahahha :D vill säga dalia och sofie bästa vänner 4-ever! :D♥
Lisa Sandström♥

Kommentarer
Postat av: Dalia

Naww sötis <3

2010-10-04 @ 14:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0